Wednesday, August 15, 2007

Hari Yang TeramatLah Merinsekan..

Seperti biase aku pon lepak2 la dengan budak2 nieh sebab malam semalamnye kitorang menengok heat semi-finals Viviana Abdullah Lee @ Mohd Hafiz Bin Kamaruddin katenye. Aku nie sebenarnye tak tido satu hari suntuk semalam so aku pon terasa teramatla mengantoknye yang tak terhingga sampai rase cam tak kuasa nak keluar ke mana2 pon. Tapi sebab Kie sendri punye heat memang takkan tinggal la. Bak kate orang, "Wouldn't miss it for the world" gittew! Walaupun kuar rumah dengan pakaian yang ala-ala sangat la tak kuase, dan tambahan dengan mata yang mega ngantok, aku gagahkan jugak la nak pergi tengok heat yang di war-warkan bakal membuatkan peserta2 yang lain potong puki terus.. hahahks!

Lepas die pnye show tue, kitorang lepak la kat tasik. Yang ade time tue Rino, Nizam, Kakak Farah *sorry tatau name sebenar lagik*, Isis, Bibi, Kie, Sham ngan Mune. Tengah2 lepak sambil2 main tenteng yang kitorang tatau mane datangnye kotak2 tenteng tersebut, aku pon teringat la pasal He-Who-Should-Not-Be-Named. Bukan Kak Shee eak. Jangan salah paham. Orang lain yang aku rase teramat la jarang join group A.M.N nieh. Aku pon tatau la ape angin aku smlm tetiba jer teringat kat die. Maybe sebab kepale aku nieh dah terlampau weng sangat sampai teringat bende2 yang merepek nieh. Sepanjang malam la aku dok try nak lupe kat die. So in the end aku decide instead aku bersusah payah melupakan die baik aku luahkan jerk kat blog nieh. at least bende nie kuar jugak dari pale otak aku yang tengah sakit akibat batuk aku yang semakin kronik nieh. Kekadang tuh jeles gak tengok orang berkapel nieh. Tapi ape yang Isis cakap kat blog die memang aku follow sebab aku tau aku sendri yang tak ready nak bercinta. So, instead orang tue yang menyakitkan hati kite, kite plak yang akan menyakitkan hati die which will hurt u more than him actually. Bak kate Kak Eva, aku nie typical Aries sangat. Senang sangat jatuh cinta. Tapi die kate "u can actually overcome it kalo u tau u ade problem tuh." Masalahnye skang aku dah tau aku ade masalah nie, tapi cara nak overcome tuh teramat lah payah. Nape la aku tak leh jadik cam Mune jer. Senang, kalo ade masalah jer nangis. End of story. Tak payah pikir panjang and u'll feel a lot better.


Tapi aku nie memang susah la nak nangis. Lebih-lebih lagi pasal Relationship/Love/Men dan sewaktu dengannye sebab aku akan terasa sangat bodoh kalo aku nangis pasal bende2 tuh sume. No offense to anybody yang actually do cried over those things, tapi itu aku la. Lain orang lain ragam. Bayangkan la sampai skang lagi aku dok terpikir pasal die. Kekadang tu aku pikir jugak, ape la dosa mamat tuh sampai ade orang yang camnie suke kat die. Sebab die tak buat ape2 ngan kite, kite jer la yang dok berangan lebih. Tapi bagi aku biar jer la aku berangan jerk. At least tak menyusahkan orang lain... kot? heheheks! Maybe aku menyusahkan Mune jer la sebab die jer yang ade kalo aku nak cite masalah and further more die la yang paling dekat pon sampai bile die nak tido pon aku kaco lagik. huhuhu... sorry yerk Munirah!


Entah la. Nasib baik la ari tue mase main game die wat bodo jer. Kire aku takde la malu sangat. Aku rase die pon paham situasi aku gak. Kalo bleh aku nak jer dengar dari mulut die sendri yang die tak suke aku. Senang cite. Tak payah la aku nak merinse tetiap kali kalo nampak die ker, dengar pasal die ker, or kalo bebudak nie menghanjingkan aku... which aku tak kesah pon sangat =P. Lagi satu cite yang aku dengar pasal Adie tak suke ngan aku. Itu aku sendri pon tak konform sebab aku pon tatau sangat. Personally bagi aku Adie tue baik eventhough dari segi luaran die agak cold ngan aku tapi aku rase that's the way die layan aku kot. Aku pon tak kesah sangat sebab aku pon ade jer kawan yang sikap semulajadik die camtu. Tapi kalo bebetol die tak suka aku pon aku rase die mesti ade reason yang munasabah. Kalo bleh kasik tau la sebab aku tau kekadang aku cakap nie main lepas jer. Takut aku salah cakap plak kan. But ittew pon dinch konfom sebab aku hanya mendengar dari satu orang sajork. Aku tanye yang lelain respon diorang tetap same cam aku iaitu biase sajer. Ape2 pon tak kire la sesape pon, kalo rase aku buat salah ngan die ker, or kalo rase tak suke ngan perangai aku ker, or just plainly tak puas ati ngan aku cakap. Sebabnye itu la cara aku nak memajukan diri aku *cewaaahhhh!!!* Yer la, selalunye kite tak nampak kesalahan diri sendri tu, so ape salahnye kalo menegur kesalahan rakan kite kan? Sorry la post kali nie macam ala2 tidak kuase gittew since aku pon cam ala2 tak kuase menyusun ayat ker ape ker.... huhuhu

0 comments: