Sunday, August 26, 2007

Tiring Week... Plus few Things

Adoi, Bersawang bagai blog aku nieh. *habisla carut diri sendri. It has been a tiring week for me since ade banyak sangat benda nak di settle kan. Dengan test yang berlambaknye, assignment yang aku sendri tatau nak wat, projek FESKUM yang macam gampang lagi menambah2 la aku punye tekanan. Hence, solution untuk aku de-stress is SLEEP!
Tapi memandang mase untuk tido pon takde so aku memang jadik cam orang gile la. Mengamuk tak tentu hala, emo semacam... entah la. Tak sabar nak tunggu 3rd September nie habis. Lantak la Majlis sangkak gile. Asalkan habis perasmian. Aku dah tak larat lagi nak mengadap FESKUM2 nieh. But through out this week memang aku sedikit improve sebab aku rase aku dah berjaya melupakan si 'dia'. Yer la, bz memanjang memang agak susah la nak pikir pasal bende lain. Which is quite good. Since tak payah la aku nak menambahkan beban dalam CPU aku yang sememangnye sudah lembab nieh. *carut lagik?!
Aku actually rinde sangat nak lepak ngan bebudak tuh. Since bz sket ngan projek Uni so agak susah la nak balik lambat since akan cepat penat. Adoiiii.. bile la nak abis projek nieh. Smlm dengan niatnye nak lepak ngan diorang, tapi disebabkan kepenatan yang melampau menyebabkan aku kene balik awal. Sampai umah tak pikir lain dah, memang trus OFF la! hahahaks.
Tapi macam mane pon i nak mengucapkan tahniah kepada bebudak yang berjaya melayakkan diri untuk ke peringkat finals dalam Miss 2 Faces. Naomi Hayden Raoul, Viviana Abdullah Lee, Nadia Orchestra and Alyssa Milono adalah di antara name2 yang aku tahu la. Kepada yang lain tahniah gak if name korang tak tersenarai sebab aku tak terupdate lee... huhuhks.
Di sini juga aku nak mintak maaf if aku terbuat salah ker kat sesape sebab minggu nie memang aku agak gilo sket. Memang this week macam syial sket. So kalo aku termaki sesape tue aku mintak maaf banyak2 sangat eak..
Dengan Tulus Ikhlas,
Iskandar Newton.
P.S: To someone that i love, i'm sorry for troubling u.

2 comments:

Kelomok said...

letak la chatbox giler..leceh ler..nak masuk sini komen ngomel bagai..

easy 2 fall in luv..huhu..bahaya to..sebijik cam aku..parah je......

Ryan84 said...

feeling2 Iskandar Newton....
dengar cite ko telah dicalonkan utk 'Anugerah SUper Bottom maha lahar peringkat Pantai Dalam 2007'