Wednesday, March 26, 2008

Weird Outing with Nizam...

Today was a slow day for me since cam takde wat pape sangat la kan. So ingat cam biase just pose kat umah dok ngadap lettop sampai lebam bijik mata nieh.

Tup...tup, phone aku bunyik *dengan ringtone yang sungguh annoying bak kate sume orang*

NIZAM: "Hello mak hayam, awak buat ape tuh? kat mana? meh la teman kita makan kat bangsar sat!"

AKU: "Aku kat Cheras la, ade free gak la, nak buat ape makan sane? ade ape?"

NIZAM: "Aku dah lama tak makan nasik daun (dengan slang penang yang sangat pekatnyeee!!!) pisang. Teringin plak!"

AKU: "Ok la. Hang amik aku ja la naah! *tetiba cakap utara plak!

So aku pon pegi la ikut die pegi bangsar kat kedai india seblah Bangsar Village II tue. Bleh tahan la sedapnye. Makanan dah order sume siap tunggu la makanan sampai sambil mencuci mata ngan orang di sebelah meja ini.

Sambil-sambil kitorang tengah sedap makan nieh, datang la dua Cik Ki dok seblah meja kitorang. Kitorang pon just sambung jer la makan since sedap sangat la plak and sangat lapar lak mase tue kan. Tetiba sorang Cik Ki yang datang tadi tue tanye kitorang:

Cik Ki 1: "Korang makan ape tue? macam sedap!"

AKU: "Sotong goreng jer kak oii, order la."

Aku pon just jawab dengan sopan memandangkan orang tanye ngan elok la kan. Tetiba die bleh tanye lagik:

Cik Ki: " Hurm... kalo camtu nak try sket bleh tak?"

Aku dengan terkezut dan terkesimanya bagi jer la sotong goreng tue since kitorang pon dah kenyang. Yang buat aku kagumnye, Cik Ki sorang nie tanpa segan silu plak mintak sket, yer la, kalo aku sampai ke mampos segan nak mintak makanan kat orang yang kite tak kenal.. BTOL TAK? tapi diorang dinch camtue uolzzz, memang sungguh berani. Tabik Spring tau! ToiingggG!!!!

Kitorang pon bersembang lite2 jer la ngan Cik Ki berdua nie sementara nak habiskan makanan kitorang and nak tunggu makanan diorang yang baru sajork di'order'kan tue. Tetiba2 lagik bleh plak Cik Ki sorang lagik tue tanye NIZAM:

Cik Ki 2: "So.. U flying ker?"

Dah la aku terkesima ngan keberanian Cik Ki 1 tadi, nie plak aku terkaget plak. Bleh tau plak yang sini NIZAM nie cabin crew. Memang sah-sah la diorang nie kaki travelling. Memang terkezuut ya amat tak terkata aku time tue...

So sambil-sambil NIZAM melayan diorang aku plak rase cam nak shopping lite2 kat Bangsar Village II tue. So aku pon pegi la kedai underwear favourite aku which is PRIVATE STRUCTURE. So cadang nak beli satu underwear jer la.. yer la dah name nak shopping lite2 kannn????

So time bayar tue aku pon mintak la 10% diskaun sebab slalune regular dapat diskaun tue, Last-last mamat tue kate item yang aku amik tue memang dah diskaun 50%! Aku pon amik la baju lagi satu just nak cukupkan duit sajork! So dapat la sehelai baju and sehelai underwear yang aku rase tersangat la sexy uolzzz...



*ni la underwearnye.. sexy tak? huhuhuh

1 comments:

Aedy said...

Fuyoo, tentu lah sexy babe, aku pun bnyk collection Private Structure memang class la brand ni.

Camne ye bentuk kalo ko pakai, hehe :p