Wednesday, March 26, 2008

Robbery..HELP!!!

Actually benda nieh dah lepas lame dah, tapi cume tak hupdate2 dari dulu lagik sebab bz ya amat nye *kann walaupun entry dibawah ni berjaya dipostkan jugak!
Seperti yang sedia maklum, korang sume tau aku nie part-time Fragrance Consultant *ataupun Promoter perfume lerrrr...* Since dah name aku part-time, so aku takde la counter yang tetap seperti orang-orang lain. Kadang-kadang kat Mid Valley, kekadang kat KLCC, tgk la mane yang panggil *on demand taw! ko ADO?!

So last week kot... aku pon tak hingat la, aku kene buat promotion kat Sungei Wang la, So cam biase aku nak la masok keje. Feeling datang awal lagik taw. So dengan bangganya aku pon catwalk ke staff entrance dan dengan confidensinye aku masok. Tetibe jer aku kene halau kuar balik. Aku ingatkan aku buat salahlah. Tapi bile aku tgk balik sume orang die halaunye. So aku dah buat konklusi bahawasanya Mak Cik guard kite nie dah 'Weng' kot agak nye.


Tetibe tengah sedap2 aku pose ngan Abang Dean Model, Aku nampak la kete polis tetiba menyusur didepan ku siap ngan siren2 skalik die bukak nye. Kete tue park jer depan staff entrance tue and polis2 tersebut trus masok. So aku dah membuat inferens lain yang mengatakan bahawa Parkson Sungei Wang kene Pecah Masok!


Kereta polis yang menyusur masok!



Havoc jap la kat luar... Hiks!*



Tapi tak sampai bape menet polis tu kuar kate orang yang masok tue dah berjaya melarikan diri. Memang suspender la kitorang kejap. Yer la, kitorang nak buat opening gambit *kononnye, tetibe rase cam insecure sebab takut ornag tue berpisau ker ape ker.. kite mane tau! Tapi aku seperti biase berlagak macho walaupun dalam hati dah jadik Women habis!

Tapi alhamdulillah tak jadik pape... just department Men's Wear jer yang banyak ilang baju... tue pon discounted items... tak ke BODO perompak tue!

0 comments: